top of page

בחירת הטייץ המושלם לאימון

בחירת הטייץ המושלם לאימון חיונית לנוחות, ביצועים והנאה כללית מהאימונים שלך. הנה כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בבחירת טייץ:


  1. האם זה נוח?

נוחות היא בראש סדר העדיפויות של כל אימון, אפילו של התלבושת הקז'ואלית היומיומית שלך. כשזה מגיע לתלבושות אימון את צריכה להיות זהירה במיוחד עם נוחות כי בגד לא מתאים ולא נוח יכול להפוך לפציעה רצינית. אימון כושר מצריך נוחות של תנועה, מתיחות, תכונות מנדפות זיעה, זרימת דם חופשית וחופש לשרירים ספציפיים. צמוד מדי, משוחרר מדי או תלבושת רטובה מזיעה עלולים לגרום לך לאי נוחות שיכולה להפוך להסחת דעת, תחושת עייפות, פציעה או תקלה. לפני הכל, בדקי אם זה נוח, מאפשר תזוזה וחופש תנועה, מתאים לשגרה שלך ושיש לו בד מושלם.


סוג הבד:

חפשו טייצים עשויים מבדים מנדפי לחות ונושמים כמו ניילון, פוליאסטר או תערובות ספנדקס. חומרים אלה עוזרים לשמור אותך רעננה ויבשה במהלך אימונים אינטנסיביים על ידי הוצאת זיעה מהעור שלך.


מה חשוב לבדוק לפני שקונים?

  • הבד לא שקוף ואין מצב שכל העולם יראה את התחתונים דרך הטייץ.

  • חגורת הטייץ לא מתגלגלת או יורדת בזמן אימון, דבר כזה יכול לעצבן וליצור הסחת דעת, כך שבמקום להתאמן את תהיי עסוקה כל הזמן בלסדר את הטייץ. אז אל תתביישי ולפני שאת רוכשת טייץ תמדדי אותו ותעשי כמה סקוואטים כדי לבדוק את הנושא לעומק :)

רצועת מותניים: הרצועה צריכה להיות נוחה ולהישאר במקומה במהלך התנועה. רצועות מותניים רחבות ואלסטיות בדרך כלל נוחות יותר ופחות סבירות לחפור בעור או להתגלגל מטה במהלך האימון.


אורך הטייץ: בחרי את אורך הטייץ לפי העדפה אישית וסוג התרגיל שתעשה. טייץ באורך מלא מספקים יותר כיסוי ומתאימים למזג אוויר קר יותר או לפעילויות כמו ריצה. טייץ באורך קאפרי מסתיים מתחת לברך ואידיאלי לפעילויות הדורשות יותר חופש תנועה, כמו יוגה או פילאטיס. טייץ באורך מכנסיים קצרים נהדרים עבור מזג אוויר חם יותר או אימונים בעצימות גבוהה.


גמישות וטווח תנועה: בחרי טייץ המאפשר טווח תנועה מלא ללא הגבלות. חפשי בדים עם מתיחה טובה ושקלי את מיקום התפרים כדי למנוע שפשוף פוטנציאלי או אי נוחות במהלך התנועה.



אז איפה רוכשים טייץ לאימונים?

יש מגוון חנויות בארץ, ובנוסף גוגל זה החבר הכי טוב שלנו! יש מגוון חנויות אונליין שמציעות טייצים במחירים סבירים שנותנים תמורה למחיר.


ריכזנו עבורכן רשימה של כמה חנויות אונליין מומלצות- SPORTYWOLF, Z SPORT, STRONGFUL, ALO YOGA, RAVEN


תרכשו לכן טייץ חדש שיעשה לכן חשק ללכת לאימון באחד מהסטודיו'ס שלנו (-:




157 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page