top of page

המדריך ליצירת חיים מאושרים:

הדרך להשגת אושר הוא מסע ארוך ומתמשך שכולנו רוצים לצעוד בו בשביל ליצור לנו חיים רגועים, טובים ושמחים. יצירת חיים מאושרים מתבססת בעיקר על הבחירות שלנו, ההרגלים שלנו, הגישה שלנו, המודעות, דפוסי החיים, הסביבה והקרובים שלנו.

חלק מהפעילות שאנו עושים בסטודיו'ז שלנו הוא ליצור שמחה ואושר עבור המתאמנים האהובים שלנו, למשפחת הפילאטיס שלנו !

חשבנו שאולי נזכיר לכולם כמה דברים קטנים שנוכל לעשות עבור עצמנו בשביל ליצור לנו חיים שמחים ומאושרים (-:

1. הגדירו את האושר שלך הצעד הראשון ביצירת חיים מאושרים הוא להגדיר מה המשמעות של אושר עבורכם. חשבו על הערכים, התשוקות והשאיפות שלכם. זהה את הפעילויות, מערכות היחסים והחוויות שמביאות לכם שמחה אמיתית. הבנת ההגדרה הייחודית שלכם לאושר מניחה את הבסיס לחיים מכוונים.

2. טיפוח מערכות יחסים חיוביות חיבור אנושי הוא אבן יסוד של אושר. לטפח קשרים חיוביים עם משפחה, חברים וקהילה תומכת. הקיפו את עצמכם באנשים שמעודדים אותכם ומעוררים אותכם. לטפח קשרים אמיתיים, שכן צחוק, אהבה ותמיכה משותפים תורמים באופן משמעותי לחיים מאושרים ומספקים.

3. תרגול הכרת תודה מדי יום הכרת תודה היא זרז רב עוצמה לאושר. טפחו הרגל של הבעת הכרת תודה מדי יום. חשבו על ההיבטים החיוביים של חייכם, גדולים וקטנים כאחד. בין אם באמצעות יומן הכרת תודה או פשוט הכרה ברגעים הטובים, תרגול הכרת תודה מעביר את המיקוד שלך לכיוון החיובי, מטפח שביעות רצון.

4. אמצו מיינדפולנס מיינדפולנס, התרגול של נוכחות מלאה ברגע, הוא המפתח לחיים מאושרים. עסקו בפעילויות במלוא תשומת הלב, ותתענגו על העושר של כל חוויה. מיינדפולנס מפחית מתח, מגביר את המודעות העצמית ומאפשר לכם להעריך את היופי בחיי היומיום.

5. רדפו אחר תשוקה ומטרה אושר נמצא לעתים קרובות בעיסוק בפעילויות שמתאימות לתשוקות שלכם ותורמות לתחושת מטרה. זהה מה אתם אוהבים ומצאו דרכים לשלב את התשוקות הללו בחיי היומיום שלכם. בין אם באמצעות עבודה, תחביבים או פעילויות התנדבותיות, התאמה למטרה שלכם מוסיפה עומק והגשמה.

6. דאגו לרווחתך הנפשית והפיזית רווחה גופנית ונפשית הם מרכיבים בלתי נפרדים של חיים מאושרים. תיעדוף טיפול עצמי, כולל פעילות גופנית סדירה, אכילה מזינה ושינה מספקת. דאגו לבריאות הנפשית שלכם על ידי ניהול מתח, תרגול חמלה עצמית וחיפוש תמיכה בעת הצורך. גוף ונפש בריאים מניחים את הבסיס לאושר מתמשך.

7. אמצו חוסן וצמיחה החיים מציבים בהכרח אתגרים, אבל היכולת לחזור ולצמוח ממצוקות היא סימן היכר של חיים מאושרים. טיפוח חוסן על ידי ראיית אתגרים כהזדמנויות ללמידה וצמיחה אישית. חבקו את השינוי בלב פתוח, מתוך הכרה בכך שהצמיחה מתרחשת לעתים קרובות מחוץ לאזור הנוחות שלכם.



אז, בכל פעם שאתם נמצאים בתקופה מבאסת עם תחושות שליליות זכרו קצת מהכלים שלנו ליצירת חיים מאושרים, ואנו מבטיחים לכם שהכל יראה ורוד יותר (-:




12 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page